Nešto više od godine dana prošlo je otkako su započeli radovi na zagrebačkom rotoru i prema fotografijama iz zraka vidljivo je kako radovi idu svome kraju.
Podsjetimo, u rujnu je završena najzahtjevnija etapa projekta rekonstrukcije zagrebačkog Rotora – izgradnja dvaju cestovnih podvožnjaka/tunela sa po dva vozna prometna traka kojima se osigurava kontinuitet prometa u smjeru istok – zapad (Jadranska avenija – Avenija Dubrovnik).
Nakon prve faze izgradnje privremenih prometnica, komunalnih instalacija i zaštite građevinske jame te završenom izgradnjom podvožnjaka – tunela, paralelno se odvijaju radovi na rekonstrukciji nadvožnjaka samog rotora te se izvode i radovi na novim prometnicama koje se uklapaju na rotor i novoizvedene podvožnjake.
Geometrija rotora neće se značajno mijenjati, no novost je da će na novome promet regulirati semafori.
Inače, troškovi rekonstrukcije rotora iznose 331,6 milijuna kuna, a prvi automobili njime bi se trebali voziti u travnju sljedeće godine.