PROVEDENO ISTRAŽIVANJE: Gotovo pola Hrvatske na društvenim mrežama

Analiza marketinške agencije za digitalni marketing Arbone o strukturi prosječnog korisnika Facebooka i Instagrama u Hrvatskoj u 2019. potvrdila je da su te društvene mreže hit među Hrvatima.

521

Analiza marketinške agencije za digitalni marketing Arbone o strukturi prosječnog korisnika Facebooka i Instagrama u Hrvatskoj u 2019. potvrdila je da su te društvene mreže hit među Hrvatima, te da je Facebook s 1,9 milijun korisnika postao jedan od vodećih kanala za online oglašavanje, dok ga Instagram, koji do svibnja 2017. nije dobio preveliku pažnju hrvatske javnosti, s 1,1 milijun korisnika prati u stopu.

Facebook više koriste muškarci, a Instagram žene

Pomoću Facebook targeting opcije pokazalo se da je ukupan broj aktivnih Facebook korisnika u Hrvatskoj približno 1,9 milijuna, te da je odnos žena i muškaraca približno jednak, pri čemu je 940.000 korisnika ženskog spola (49 posto), a 960.000 korisnika muškog spola (51 posto).

Ukupan broj aktivnih Instagram korisnika u Hrvatskoj je približno 1,1 milijun, a na toj društvenoj mreži aktivno je 590.000 korisnika ženskog spola (54 posto) dok je 510.000 korisnika muškog spola (46 posto).

Najviše aktivnih korisnika na Facebooku pripada dobnoj skupini od 25-34 godine, dok najviše aktivnih korisnika na Instagramu pripada dobnoj skupini od 18-24 godine.

Mlađa generacija preferira Instagram

Iz Arbone navode da je 2016. na Facebooku bilo najviše aktivnih korisnika dobne skupine od 13 do 24 godine što znači da se mlađa generacija preselila na Instagram.

Najviše aktivnih Facebook i Instagram korisnika dolazi iz Zagreba (680.000/410.000), a slijede ga Splitsko-dalmatinska županija (180.000/120.000), Primorsko-goranska (130.000/68.000) te Osječko-baranjska županija (130.000/67.000 korisnika).

Što se tiče gradova, nakon Zagreba, najviše Facebook i Instagram korisnika dolazi iz Splita (99.000/66.000), Rijeke (82.000/44.000) i Osijeka (61.000/33.000), doznajemo od HINA-e.

PREKOHINA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime