Čini se da nakon Super Bowla svi pričaju o svemu, osim o samoj utakmici.
Nakon vatrenog nastupa JLo i Shakire, kao glavna tema pojavile su se i reklame.
Fox je ove godine reklamiranje na Super Bowlu navodno naplatio 5,6 milijuna dolara za 30 sekundi.
Super Bowl je ove godine pao na 2. veljače, u Americi poznat kao Sviščev dan, a ta činjenica nije promakla Jeepu koji ju je iskoristio za inspiraciju za svoju reklamu.
Jeep je, naime, osmislio reklamu u kojoj Bill Murray ponovno utjelovljuje Phila Connorsa iz kultne komedije “Beskrajni dan” (Groundhog Day).
U filmu je Murrayjev lik zapeo u vremenu i stalno proživljava jedno te isti dan. Jeep je oblikovao priču na način da Phil Connors proživljava isti dan, ali svaki dan je drugačiji s njihovim modelom automobila “Gladiator”.
“Najbolja reklama desetljeća”, “Ovo je jedina reklama koju sam pogledao nekoliko puta”, “Koliko god da su platili Murraya, isplatilo se”, samo su neki od komentara korisnika Twittera.
Reklamu je od sinoć pogledalo već preko 6 milijuna ljudi.
https://twitter.com/Jeep/status/1223924066417020929