IGROM DO TERAPIJE Udruga osoba s invaliditetom SMŽ provela edukaciju za djecu s teškoćama u razvoju

822
UOSI SMŽ

Udruga osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije organizirala je i financirala edukaciju “Terapeutska igra u praksi za djecu s teškoćama u razvoju”, u cilju jačanja organizacijskih i stručnih kapaciteta svog stručnog tima.

Edukacija je organizirana u sklopu treće godine programa pod nazivom “Jednake mogućnosti – a ne ograničenja!” financiranog od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Radne terapeutkinje Udruge Marta Križanić i Veronika Muža, terapeuti senzorne integracije Luna Berendika i Dino Heblin te učiteljica Maja Jurišić uspješno su kroz dva vikenda u siječnju i veljači završili četverodnevnu edukaciju „Terapeutska igra u praksi za djecu s teškoćama u razvoju“ Maje Bonačić, mag.psych. i praktičarke terapije igrom iz Centra Coralina.

Maja Bonačić educirala se na području integrativne, nedirektivne, Gestalt, filijalne terapije igrom te razvojne terapije igrom za djecu s poteškoćama. Završila je i dodatne edukacije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu iz područja razvojne procjene i poticanja socijalne komunikacije te edukaciju iz ADOS-a, dijagnostičkog protokola za procjenu autizma. Ima višegodišnje kliničko iskustvo u dijagnostičkom i terapijskom radu s djecom s teškoćama u razvoju. Radi već nekoliko godina kao edukator iz područja terapije igrom te intervencija kod djeca s poteškoćama u razvoju i to na području Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine te Srbije.

UOSI SMŽ

Edukacije su se provodile u Maloj kući u Petrinji i Sobi čuda u Sisku, a za cilj su imale, kako i naziv edukacije otkriva, provoditi terapiju s djecom s teškoćama u razvoju kroz igru. Tako su prošli područja kao što su razvojna procjena igre, prepoznavanje i prikupljanje informacija o djetetovim sposobnostima u svim domenama, izrada tablice djetetovih potreba, postavljanje ciljeva u radu s djetetom, primjeri vježbe i igri, procjena igre prema djetetovoj dobi; razumijevanje kako se igra razvija i koji su razvojni miljokazi, uvod u terapeutsku igru – nedirektivna igra, empatičko reflektiranje, proširivanje djetetove siromašne igre u skladu s procjenom igre, poticanje emocionalnog razvoja kroz igru i aktivnosti kroz igru s ciljem samoregulacije.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here