Projekt ‘Prsten potpore’ četvrtu godinu za redom pomaže djeci s poteškoćama

231

Projekt Zagrebačke županije ‘Prsten potpore IV’ odabran je za financiranje u okviru Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava, a omogućuje socijalnu uključenost učenika s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav Zagrebačke županije, a projektom su tijekom školske godine 2021./2022. osigurani pomoćnici u nastavi, njih 217 te jedan stručni komunikacijski posrednik za 206 učenika s teškoćama u ukupno 39 osnovnih i srednjih škola kojima je osnivač Zagrebačka županija.

Projekt ukupne vrijednosti 8.244.927,60 kuna sufinanciran je bespovratnim sredstvima Europskog socijalnog fonda u iznosu od sedam milijuna kuna te sredstvima Zagrebačke županije u iznosu od 1.244.927,60 kuna.

Neposrednim radom pomoćnika i stručnog komunikacijskog posrednika s učenicima, omogućeno je postizanje boljih obrazovnih postignuća i uspješnije socijalizacije učenika, a stjecanjem vještina i stručnih kompetencija pomoćnika, osigurano je njihovo bolje pozicioniranje na tržištu rada nakon provedbe projekta.

Projekt je to već četvrti u nizu, a dokaz je kako korištenjem sredstava Europske unije i proračuna Zagrebačke županije možemo kroz razvoj inkluzivnog obrazovanja stvarati inkluzivno društvo u kojem se svaki član na principima ravnopravnosti može razvijati u skladu sa svojim mogućnostima i tako doprinositi razvoju cijele županije.

Zamjenik župana Zagrebačke županije Damir Tomljenović pojasnio je na koji način se županija uključila u ovaj projekt.

-Županija se prijavila na ovaj projekt i dodala je još sredstva koja su bila potrebita. Nadamo se da će taj program ići dalje i ono koliko ja znam jest da je ovaj projekt iznimno dobar za djecu s poteškoćama u razvoju, pojasnio je Tomljenović.

Dodao je kako će županija i dalje uključivati u taj projekt i potpomagati kada bude potrebno.

Momir Karin, ravnatelj Uprave za potporu i unapređenje sustava odgoja i obrazovanja u Ministarstvu znanosti i obrazovanja istaknuo je da je jučer izašao natječaj za pomoćnike u nastavi za sljedeću školsku godinu, a time su i osigurana sredstva za sljedeću godinu.

-Ono na čemu sustav trenutno radi jest da osmislimo sustav u kojem će pomoćnici u nastavi biti ne socijalna kategorija već u kojem će biti reguliran njihov pravni i radni status, pojasnio je Karin.

Ivančica Prugovečki, voditeljica projekta Prsten potpore, pojasnila je kako je ovakav projekt značajan za osiguranje pomoćnika učenicima s poteškoćama u razvoju.

-Ovaj projekt je iznimno velik, kako brojem partnerskih ustanova, tako brojem zaposlenih pomoćnika u nastavi i brojem učenika s teškoćama, pojasnila je voditeljica projekta.

 

 

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime