S radom krenula Hrvatska udruga digitalnih izdavača

Agencija će raditi radit na standardizaciji oglasnih formata, mjerenju učinkovitosti kampanja i posjećenosti portala te drugim izazovima za online medije u Hrvatskoj

340

Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa osnovali su Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača (HUDI) koja želi biti vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i ostalih industrija u digitalnom oglašavanju.

Prvi susret radnih skupina HUDI-ja održan je jučer, a radit će na standardizaciji oglasnih formata, mjerenja učinkovitosti kampanja i posjećenosti portala te drugim izazovima za online medije u Hrvatskoj.

“Sigurna sam da ćemo zajedničkim nastupom osigurati standardizaciju i omogućiti isporuku veće vrijednosti za klijente, partnere i suradnike, baš kao i za čitatelje, kroz transparentnost i jasne metrike, čime ćemo jačati našu konkurentnost, danas kada su u utakmici s nama najveći svjetski igrači, tehnološke i multimedijske platforme”, rekla je predsjednica HUDI-ja, članica Uprave i vlasnica Hanza Medije, Ana Hanžeković Krznarić na prvom sastanku.

Pozvala je sve izdavače, agencije, tehnološke providere i ostale dionike da im se pridruže i da sudjeluju u radu Udruge.

Iz HUDI-ja kažu da su trenutni tržišni izazovi za sve sudionike digitalne medijsko-marketinške industrije višestruki. Što se tiče podataka o tržištu – postoji više različitih izvođača mjerenja posjećenosti web stranica bez službene valute mjerenja na lokalnom tržištu, a nema standardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja niti razvijenog AdExa lokalnih investicija na tržištu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime