Gradska tržnica Sisak treću je godinu najbolja u Hrvatskoj po broju certificiranih OPG-a kojih je ove godine na tržnici 101, najveći broj do sada. U projekt „Certificirane seljačke tržnice“, kojim obiteljska poljoprivredna gospodarstva koja svoje proizvode prodaju na sisačkoj tržnici dobivaju oznaku „Proizvodi hrvatskog seljaka“, Gradska tržnica Sisak je uključena već devet godina. Povjerenstvo za nadzor koje čine predstavnici Savjetodavne službe Podružnice Sisačko – moslavačke županije , Gradske tržnice Sisak i Upravnog odjela za poljoprivredu, šumarstvo i vodno gospodarstvo Sisačko – moslavačke županije obišlo je sve poljoprivredne proizvođače i utvrdilo činjenično stanje na 101 obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu tj. površinu proizvodnje i kulture istaknuo je prilikom svečane dodjele certifikata direktor tržnice Marko Bionda koji je bio i član Povjerenstva…
TON
Projekt Certificirane seljačke tržnice započela je još 2006. godine Udruga Hrvatskih tržnica, čija je članica i Gradska tržnica Sisak, u zajednici s Udrugom hrvatskih povrćara. Tim projektom obiteljska poljoprivredna gospodarstva koji svoje proizvode prodaju na tržnicama dobivaju oznaku odnosno certifikat „Proizvodi hrvatskog seljaka“ pojasnio je tajnik Udruge hrvatskih tržnica Miljenko Ernoić…
TON
Među 16 gradova uključenih u projekt, većina je kontinentalnih, a osim Siska koji je već treću godinu najbolji, u vrhu su i tržnice drugih gradova iz Sisačko-moslavačke županije, npr. Kutine i Novske, dodao je Ernoić…
TON
Certifikate je OPG-ovcima uručila i sisačka gradonačelnica Kristina Ikić Baniček…
TON
I dok je sisačka tržnica prepoznata po velikom broju certificiranih OPG-ovaca, OPG-ovci su na tržnici, osim po certifikatima, prepoznatljivi i po posebnim pregačama, majicama i kapama s logom „Proizvod hrvatskog seljaka”. Već devet godina, koliko je sisačka tržnica uključena u projekt certificiranja, svoj certifikat dobiva i Mima Ivaniš…
TON
Dodajmo kako se projektom „Proizvodi hrvatskog seljaka“ želi očuvati i poticati tradicionalni način proizvodnje, biološka raznolikost i kulturna baština ruralnog područja te plasman domaćih, kvalitetnih proizvoda direktno s polja na tržnicu do potrošača.
[srizonfbalbum id=370]