Uvođenje e/m-Potpisa i e/m-Pečata digitalizirat će poslovanje državne i javne uprave

Predstavljena platforma za e/m-Potpis i e/m-Pečat

131
Foto: Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva

Digitalizacija javnog poslovanja započela je uspostavljanjem sustava e-Građani, koji je pokrenut s ciljem povećanja transparentnosti javnog sektora te brže i jednostavnije komunikacije između građana i javne uprave. Danas su e-Građani virtualno komunikacijsko mjesto koje omogućava siguran pristup i sve ključne informacije o  elektroničkim uslugama. Platforma za e/m-Potpis i e/m-Pečat predstavlja jedinstveno rješenje koje će omogućiti tijelima državne i javne uprave elektroničko potpisivanje i ovjeru dokumenata.

„Ova platforma namijenjena je prvenstveno tijelima državne i javne uprave, koja će njezinim korištenjem digitalizirati poslovne procese koji zahtijevaju primjenu elektroničkog potpisa i pečata. Korištenjem e-potpisa i e-pečata državnim službenicima omogućit će se komunikacija s građanima na jednostavan, siguran i brz način. S druge strane, ova platforma pruža gotovo rješenje za sva tijela kojima za razvoj elektroničkih usluga za  građane treba elektronički potpis i elektronički pečat. Upravo ova platforma će omogućiti digitalizaciju, transformaciju postupaka u elektroničku uslugu, a koja se danas provode u papirnatom obliku ili dolaskom na šalter. Platforma potiče razvoj usluga koje građani mogu obavljati  bez ograničenja radnog vremena i koja im pruža dodatnu sigurnost za korištenje usluga iz vlastitog doma ili s mobilnih uređaja“ izjavio je državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva Bernard Gršić.

„Iznimno mi je drago što je upravo AKD na međunarodnom natječaju izabran za izradu platforme e/m Potpis i e/m Pečat. AKD je jedna od najznačajnijih tvrtki na području digitalizacije usluga javne uprave u Republici Hrvatskoj. S velikim brojem uspješno provedenih nacionalnih i međunarodnih projekata, kao i dugogodišnjim iskustvom i kompetencijama u području digitalnih identiteta i sigurnosti, znali smo kako i ovaj zadatak možemo realizirati na najvišoj razini. Uvjeren sam kako će uspješna implementacija ovog projekta značajno doprinijeti daljnjoj digitalizaciji društva i ubrzavanju procesa, na korist svih naših građana“ zaključio je glavni direktor Agencije za komercijalnu djelatnost Jure Sertić.

Implementacija Platforme za e/m-Potpis i e/m-Pečat  podržat će servise za elektroničko potpisivanje i pečatiranje dokumenata sa svih platformi i uređaja, kao i validaciju (provjeru) tih elektroničkih potpisa i pečata. Uvođenjem novih informacijskih rješenja i e-Usluga u javnoj upravi povećat će se efikasnost poslovanja i smanjiti troškovi dostave dokumenata.

Projekt Uspostava platforme s elektroničkim uslugama za e/m-Potpis i e/m-Pečat u cijelosti je financiran iz Kohezijskog fonda Europske unije, a njegova ukupna vrijednost je 22.465.901,38 kn.

Razdoblje provedbe projekta je od 20.11.2018. do 20.09.2022.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime