Velike kompanije uzele su maha u obmanjivanju svojih kupaca, sve u svrhu veće zarade. Kako bi bili sigurni da će se njihov proizvod prodavati u enormnim količinama, zapošljavaju vješte marketinške stručnjake kojima je glavni zadatak- stvoriti prihvatljivu i primamljivu priču o proizvodu.
Priča o Nutelli i kompaniji Ferrero samo je jedan od primjera koliko nas razni brandovi svakodnevno zasipaju lažima i suludim reklamama sa svih strana. To i ne bi bio tako velik problem kada reklame ne bi bile pogrešno sugestivne, sa opasnim posljedicama.
Amerikanka Athena Hohenberg tužila je kompaniju Ferrero nakon što je došla do zapanjujućeg saznanja kako Nutella, unatoč sugestivnim reklamama, zapravo uopće nije zdrava.
Athena je Nutellu konzumirala redovito i davala je djeci za doručak obzirom da je brand u svojoj reklami za čokoladni namaz predstavio Nutellu kao zdrav doručak pun mlijeka i lješnjaka. Međutim, istina je bitno drugačija jer samo jedna žličica istog ima preko 200 kalorija! Šokirana novim informacijama odlučila je tužiti kompaniju, pa iako se isprva to činio kao sulud potez konzumentkinje slatkiša koja se osjetila obmanutom, ona je svoju zadovoljštinu na sudu ipak dobila!
Slučaj je zaključen na američkom sudu, a Athena je uspjela dobiti parnicu te odštetu od čak tri i pol milijuna dolara!
Nakon parnice Ferrero je bio dužan promijeniti svoju ambalažu, TV reklamu te internetsku stranicu.
Priča o Nutelli i kompaniji Ferrero samo je jedan od primjera lažnog oglašavanja koje može imati itekako štetne posljedice po zdravlje konzumenata, ali i ugled kompanije.