Grad Petrinja raspisao je Javni poziv za zakup javne površine – Advent u Petrinji 2023.
Iz Grada pozivaju sve fizičke i pravne osobe koje ispunjavaju uvjete za obavljanje trgovačke, uslužne, ugostiteljske i zabavno-rekreativne djelatnosti da podnesu zahtjev za davanje u zakup javne površine u razdoblju od 14. do 30. prosinca u petrinjskom Gradskom parku.
Zahtjev se podnosi na obrascu koji je sastavni dio Javnog poziva najkasnije do 6. prosinca osobno u pisarnici Grada Petrinje, putem pošte na adresu Grad Petrinja, Ulica Braće Hanžek 19, 44 250 Petrinja ili putem elektroničke pošte na adresu [email protected]. Uz zahtjev je potrebno priložiti 9,29 eura upravne pristojbe ili dokaz o uplati upravne pristojbe.
O zahtjevima će se odlučivati rješenjem nadležnog Upravnog odjela Grada Petrinje prema redoslijedu zaprimanja. Broj i veličina mjesta za određenu namjenu su ograničeni, minimalna površina zakupa ugostiteljskih kućica je šest četvornih metara. Grad Petrinja zadržava pravo odbiti Zahtjev podnositelja obzirom na namjenu ukoliko broj pristiglih zahtjeva premašuje broj određenih mjesta od strane organizatora manifestacije, po redoslijedu zaprimanja.
Grad Petrinja će odbiti zahtjev podnositelja ukoliko se utvrdi da je isti dužan Gradu Petrinji s bilo koje osnove. Za prigodne prodaje povodom gradskih manifestacija plaća se zakupnina za postavau privremenih objekata i to za ugostiteljski sadržaj 6,64 eura po metru četvornom i po danu, dok se za postavljanje naprava za prodaju plodina, kokica i sličnog plaća 2,65 eura po četvornom metru po danu. Na utvrđeni iznos zakupa plaća se i porez na korištenje javnih površina po stopi od 10 posto na ukupni iznos zakupnine.
Više o Javnom pozivu doznajte na stranicama Grada Petrinje.