Kako SEO poboljšava poslovanje?

SEO, jedna od najisplativijih marketinških tehnika, važan je dio svakog poslovanja. Osim što povećava vidljivost na tržištu ujedno utječe i na bolji promet te stvaranje velike mreže zadovoljih kupaca.

75
cropped shot of developer using tablet with SEO icons at workplace

SEO odnosno kratica za search engine optimization odnosi se na optimizaciju mrežnog mjesta za tražilice. Najjednostavnije rečeno, dobar SEO optimizira vašu vidljivost na internetu. Dakle, što više ljudi vidi vašu stranicu, samim time povećava se vaš promet i velike su šanse da svoju uslugu ili proizvod ponudite puno većem broju ljudi.

Korištenjem ključnih riječi i optimiziranjem mrežnog mjesta promičete bolje rangiranje na pretraživaču. Ovo se ujedno naziva On-site optimizacija, a najvažniji čimbenici odnose se na:

  • pravilnu upotrebu ključnih riječi na odgovarajućim mjestima,
  • korištenje h1, h2, h3 naslova,
  • uređivanje meta tagova,
  • ubacivanje unutarnjih poveznica i tako dalje.

Kako funkcionira SEO?

SEO ima veze i s kvalitetom i s kvantitetom. Što je web stranica bolje pozicionirana, povećat ćete vidljivost vašeg poslovanja, a ujedno i promet. SEO, dakle, funkcionira pomoću Googleovih algoritama koji određuju na kojem će se mjestu prikazivati neka web stranica. Osim toga, bitno je nekoliko ključnih čimbenika koji upotpunjuju optimizaciju mrežne stranice, a oni se, konkretno, odnose na:

  • analizu ključnih riječi: analizirajte najčešće korištene ključne riječi i strateški ih smjestite u tekstu;
  • izgradnja backlinkova: backlinkovi s vaše stranice vode na drugu, vjerodostojnu stranicu, a vi tako poboljšavate vaš kredibilitet te
  • stvaranje sadržaja: sadržaj je mjesto gdje se SEO u potpunosti ostvaruje. Omogućuje vam komunikaciju s potencijalnim i dugoročnim kupcima te stvaranje neraskidive veze bitne za svako poslovanje.

Koje su prednosti SEO-a?

Neke najvažnije prednosti odnose se na:

Brendiranje

Zahvaljujući pomno odabranim ključnim riječima vaša web stranica može se konstantno pojavljivati na vrhu rezultata pretraživanja. Samim time, stječe se povjerenje potencijalnih kupaca koje sve više zanima vaš proizvod ili usluga, što utječe na promociju vašeg brenda.

Veći promet

SEO potiče veći promet, jer veće su šanse da će netko primijetiti vaše usluge i proizvode ako se nalazite na prvih 5 mjesta na Googleu, nego ako se nalazite na trećoj stranici.

Besplatan promet

Promet koji dolazi organskim pretraživanjem je besplatan. Visoka pozicija vaše web stranice na tražilicama ne podrazumijeva dodatno plaćanje za svaki posjet.

Povećanje kredibiliteta

S obzirom na to da je kredibilitet važan za poslovni uspjeh, velika prednost SEO-a odnosi se na činjenicu da se ključne riječi koje koristimo na našoj web stranici „stavljaju“ na tražilicama pred potencijalne klijente. Osim toga, poboljšava se ranking naše web stranice, a sve to utječe na povećanje kredibiliteta.

Povrat investicija (ROI – Return on Investment)

Organski promet s tražilice može poboljšati ROI u usporedbi s plaćenim oglasima.

Održivost/dugoročna isplativost

Za razliku od plaćenih oglasa, organski promet ne prestaje s trenutkom kada odlučite prestati plaćati za SEO.

Bolji CTR – (Click through rate)

Veći postotak korisnika klikne na organske rezultate. Iako, naravno, postoje iznimke od ovog nepisanog pravila, generirat ćete više klikova i posjeta vašoj web stranici od bilo kojeg visokorangiranog plaćenog oglasa.

SEO je važan aspekt svakog poslovanja ako želite proširiti svoju mrežu i biti viđeni na tržištu. Uz pomoć nekoliko SEO tehnika i metoda možete poboljšati mjesto vaše web stranice na pretraživaču.

No, da bi se to dogodilo, morate poznavati osnove SEO-a poput izrade zanimljivog sadržaja, korištenja ključnih riječi i poveznica. Sve navedeno igra važnu ulogu u boljem pozicioniranju na tražilici.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime