Konferencija EU projekta „Prsten potpore“ koji omogućuje socijalnu uključenost učenika s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav Zagrebačke županije održana je u prostorijama Zagrebačke županije.

Ciljevi projekta su osiguravanje pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama Zagrebačke županije, jačanje stručnih kapaciteta pomoćnika u nastavi radi boljeg pozicioniranja na tržištu rada te podizanje svijesti javnosti o pravima i mogućnostima obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju na području Zagrebačke županije.

U školskoj godini 2016./2017. projektom su osigurana 92 pomoćnika u nastavi za 102 učenika s teškoćama u razvoju u 32 osnovne i srednje škole na području Zagrebačke županije. Ukupna vrijednost projekta je 4.242.152,00 kn od čega su bespovratna sredstva Europskog socijalnog fonda 2.500.000,00 kn.

Više o projektu rekla je Ivančica Prugovečki, voditeljica projekta ispred Zagrebačke županije…

U sklopu predstavljanja projekta ‘Prsten potpore’ najavljene su i aktivnosti u vidu predstave u kojoj sudjeluju osobe s teškoćama u razvoju Centra za rehabilitaciju Zagreb- područne radionice Zaprešić, u koju je uključena i Osnovna škola Pavao Belas iz Brdovca. Ravnatelj škole Andrej Pekić kaže kako je cilj predstave ‘razbiti’ stigmu koju osnovnoškolaci imaju prema osobama s posebnim potrebama…

Jelena Kovačević iz Udruge Srce, udruge za djecu s teškoćama u razvoju, osoba s invaliditetom i njihovih roditelja, najavila je radionice za nastavnike, stručne suradnike i roditelje učenika s teškoćama u razvoju. Radionice za cilj imaju upoznati budućeg učitelja sa situacijom svakog pojedinog učenika s teškoćama kako bi se postigao što bolji akademski uspjeh…

Zamjenik župana Rudolf Vujević istaknuo je kako je projekt iznimno dobro prihvaćen, kako od same djece i roditelja, tako i pomoćnika u nastavi, koordinatora i općenito cijelog obrazovnog sustava u županiji…

Neposredni rad pomoćnika s učenicima s teškoćama u razvoju omogućuje postizanje boljih obrazovnih rezultata i uspješniju socijalizaciju učenika, a stjecanjem vještina i stručnih kompetencija osigurat će se i njihovo bolje pozicioniranje na tržištu rada.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime