Potpisan je ugovor s tvrtkama koje će rekonstruirati postojeći i graditi drugi kolosijek željezničke pruge Dugo Selo – Križevci. Posao vrijedan 1,5 milijardi kuna dobila je zajednica ponuditelja koju čine hrvatske tvrtke Div, Dalekovod i Zagreb-Montaža.
Radovi će se s 85 posto potrebnih sredstava sufinancirati sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj. Preostali iznos osiguran je Ugovorom o dodjeli bespovratnih sredstava kojeg su Hrvatske željeznice Infrastruktura potpisale s Ministarstvom pomorstva, prometa i infrastrukture.
Kada bude završena, vlakovi će ovom pružnom dionicom, duljine 38,2 kilometra, moći voziti brzinom od 160 kilometara na sat.
U sklopu projekta, uz ostalo, rekonstruirat će se željeznički kolodvori u Dugom Selu i Vrbovcu, sagraditi novi kolodvor u Gradecu te rekonstruirati željeznička stajališta u Božjakovini i Repincu. Gradit će se šest novih i rekonstruirati sedam postojećih mostova, sagradit će se 11 nadvožnjaka i jedan podvožnjak, gradit će se i 20 kilometara zidova za zaštitu od buke i 25 kilometara servisnih cesta, modernizirat će se signalno-sigurnosni i telekomunikacijski uređaji.
Svečanosti potpisivanja ugovora, uz ostale, prisustvovao je župan Stjepan Kožić. Tomislav Karamarko, prvi potpredsjednik Vlade, rekao je tom prigodom da sve treba učiniti kako se ne bi ponovilo da i budući projekti realizaciju čekaju sedam i pol godina kao ovaj. „Mi zapravo sami sebi kompliciramo život i pitanje je koliko je pravih projekata propalo zbog neadekvatnih zakona, primjerice Zakona o javnoj nabavi“, rekao je Karamarko, izrazivši zadovoljstvo što je posao dobio domaći konzorcij.