ŠKORO Pupovac od svega radi etnobiznis, odakle mu novac za plakate?

501
Facebook

Srpsko nacionalno vijeće pokrenulo je u listopadu kampanju “Da se bolje razumijemo”, a kampanja je krenula iz Vukovara s ciljem, navode iz SNV-a, “normaliziranja uporabe ćirilice” u Hrvatskoj.

Na ćirilici su ovih dana osvanuli i slogani predsjedničkih kandidata, što je zasmetalo kandidatu Miroslavu Škori, koji je taj Pupovčev pothvat komentirao ovim riječima:

-DA SE RAZUMIJEMO

Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsjedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje ‘Da se bolje razumijemo’. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati otkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost.

VEZANE VIJESTI
VIDEO Škoro prekida kampanju, poslušajte razlog!

Loading...

OSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here