U Hrvatskoj se ovaj tjedan obilježava Svjetski tjedan podizanja svijesti o važnosti kuhinjske soli. Na prigodan način obilježen je 16. ožujka i u Sisačko-moslavačkoj županiji. Cilj ove aktivnosti je potaknuti građane da smanje unos soli u organizam i prilikom kupnje proizvoda, izaberu one namirnice s manjim udjelom soli, istaknuo je ravnatelj Zavoda za javno zdravstvo SMŽ Inoslav Brkić napominjući kako je ovo treća godina da prigodno obilježavaju Svjetski tjedan podizanja svijesti o važnosti kuhinjske soli i upozoravaju na ovaj problem, a redovito mu je pokrovitelj sisačko-moslavački župan…

TON 

Na obilježavanju su nazočili i predstavnici proizvođača pekarskih i mesnih proizvoda u kojima je najveći udio soli. Najveći proizvođač pekarskih proizvoda u Sisačko-moslavačkoj županiji, tvrtka Mlin i pekare, još je prije nekoliko godina uspješno krenula u akciju smanjenja soli u pekarskim proizvodima, istaknula je ovom prilikom predstavnica ove tvrtke Snježana Kožić…

TON 

Enver Morina, vlasnik pekare i zdravljaka Edi iz Petrinje smatra kako Hrvatska ima dobar sustav po pitanju udjela soli u pekarskim proizvodima…

TON 

„Kao mali pekari, mi se razlikujemo od industrijskih pekara jer oni imaju smrznuti sistem koji traži više soli kako bi ti smrznuti proizvodi mogli trajati“, rekao je Morina. Osim proizvođača pekarskih proizvoda, na obilježavanju Svjetskog tjedna podizanja svijesti o važnosti kuhinjske soli bili su i proizvođači mesnih prerađevina, a među njima i Boris Bingula iz Popovače…

TON 

Sisačko-moslavački župan Ivo Žinić istaknuo je kako je i Županiji cilj imati zdravu populaciju te samim tim izdvajati manje sredstava za zdravstvo…

TON 

Žinić je dodao kako Županija nastoji produbiti svijest o zdravoj prehrani kod svih stanovnika, naročito onih najmlađih…

TON 

„Organizacijom različitih predavanja i radionica, radit ćemo na tome da kroz školstvo i javno zdravstvo još više utječemo na edukaciju naših građana“, zaključio je Žinić.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime