Za blagdane rast turističkih dolazaka za 306 posto, noćenja za 190 posto

331

Tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana, od 24. prosinca 2021. do 6. siječnja 2022. godine, u Hrvatskoj je ostvareno 144 tisuće turističkih dolazaka i 424 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje 2020./2021. rast od 306 posto u dolascima i 190 posto u noćenjima, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice.

Usporedba s rezultatima iz razdoblja 2019./2020. godine pokazuje da je dosegnuto 73 posto dolazaka i 76 posto noćenja, “odnosno značajno smo se približili trendovima iz predpandemijskog razdoblja”, ističu iz HTZ-a.

Po podatcima koje iznose, tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana 2021./2022. u jadranskim je županijama ostvarena 91 tisuća dolazaka i 298 tisuća noćenja, dok je na kontinentu, zajedno s gradom Zagrebom, ostvareno 54 tisuće dolazaka i 126 tisuća noćenja.

Gledajući po županijama, najviše noćenja na obali realizirano je u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, dok je na kontinentu najviše noćenja ostvareno u Zagrebu, Krapinsko-zagorskoj te Međimurskoj županiji.

Prema destinacijama, najviše je noćenja u navedenom razdoblju registrirano u Zagrebu, Opatiji, Rovinju, Dubrovniku, Splitu i Zadru.

Najviše noćenja ostvarili su domaći gosti, a zatim Austrijanci, Slovenci i Nijemci, navode iz HTZ-a.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac istaknula je kako je hrvatski turizam u božićno-novogodišnjem razdoblju zabilježio odlične rezultate, koji će zasigurno doprinijeti i ukupnom pozitivnom utjecaju turizma na konačne prihode 2021. godine, kao i na cjelokupno hrvatsko gospodarstvo.

– Ove godine u fokusu nam je cjelogodišnja, održiva turistička ponuda, ali isto tako i zadržati imidž sigurne destinacije koji smo izgradili prošle godine. Zato je ključno cijepiti se u što većem broju, jer će se i 2022. turistička godina odvijati u okolnostima pandemije i apeliram na dodatnu odgovornost cijelog turističkog sektora – naglasila je Brnjac u priopćenju.

Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić smatra kako rezultati ostvareni tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana bude optimizam te potvrđuju tržišnu poziciju naše zemlje kao kvalitetne i dobro pripremljene destinacije.

Brojni domaći gradovi poput Opatije, Dubrovnika, Splita, Osijeka ili Zagreba pripremili su zanimljive sadržaje u kojima se moglo uživati uz pridržavanje svih epidemioloških mjera, istaknuo je Staničić.

– Kako bi suzbili širenje pandemije, smanjili dnevni broj novozaraženih te nastavili s pozitivnim turističkim tijekovima pozivam sve na odgovorno ponašanje i cijepljenje. Nastavit ćemo s provođenjem svih aktivnosti koje će našoj zemlji osigurati zadržavanje pozicije najuspješnije destinacije Mediterana – naglasio je Staničić, dodavši kako je cilj u ovoj godini ostvariti 90 posto rezultata iz rekordne 2019. godine.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime