ZET nudi ispričnicu za kašnjenje u školu ili na posao

Sve više vozača je na bolovanju zbog čega su kašnjenja sve češća pojava

165
Foto: ZET

Zagrebački električni tramvaj (ZET) potvrdio je danas da je 390 vozača ZET-ovih tramvaja i autobusa trenutno na bolovanju, najveći dio njih zbog zaraze koronavirusom i samoizolacije pa korisnicima koji zbog kašnjenja linije zakasne na posao ili u školu nude ispričnicu. 

“U trenutnim okolnostima u kojima živimo, vezano za epidemiološku situaciju, nažalost i naši vozači su obuhvaćeni zdravstvenim tegobama. Na bolovanju je u ovome trenutku oko 390 vozača autobusa i tramvaja te vozila za prijevoz osoba s invaliditetom, a navedena brojka se svakodnevno mijenja”, navodi se u odgovoru ZET-a Hini.

Na pitanje o uzrocima kašnjenja brojnih linija javnog prijevoza, kao autobusa tako i tramvaja, dodaju da se najveći postotak odnosi na bolovanja uzrokovana koronavirusom i samoizolacijom.

“Cijenjene korisnike ljubazno molimo za razumijevanje, jer se stanje mijenja na dnevnoj razini, odnosno iz sata u sat te se ulažu iznimni napori kako bi se usluga realizirala u predviđenom obimu”, poručuju te dodaju da se neka vozila povlače iz prometa i zbog poteškoća koje je epidemija izazvala u servisnom dijelu, gdje je također smanjen broj radnika.

Ističu i da su na nekim linijama prilagodili raspored te da se ulažu napori da ove okolnosti što manje utječu na redovito funkcioniranje javnog prijevoza.

Tomašević: Omikron stvorio veliki problem u javnim i komunalnim uslugama

Kašnjenja u prijevozu komentirao je u izjavi medijima zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević, istaknuvši da su isti problemi u javnom prijevozu, ali i komunalnim uslugama.

“U ZET-u je doista problem s vozačima. Teško je to odmah u istom trenu iskoordinirati jer dobijete obavijesti da taj dan neće doći 50 do 100 vozača”, izjavio je gradonačelnik u pauzi sjednice Gradske skupštine, dodavši da su zbog svega angažirane rezerve vozača.

Upitan bi li bilo bolje da se obveza predočenja covid potvrda odnosila i na vozače javnog prijevoza, Tomašević smatra da je u tom slučaju moguće da bi “imali još i veći problem”.

Iz ZET-a su dodali da korisnici gradskog prometa, zbog nepredviđenih situacija u prometu i znatnijeg odstupanja od predviđenog rasporeda, mogu na web stranicama ZET-a ispuniti zahtjev za “e-ispričnicom”, koju izdaju ukoliko je autobus odstupao 15 minuta ili dulje od rasporeda.

“Na zahtjeve se odgovora u najkraćem mogućem roku, a da li će putniku izdana potvrda biti uvažena, odlučuje poslodavac ili obrazovna institucija kojoj se ona prilaže”, dodaju.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime